Motivationsstopp

Vill inte, vill inte, vill inte. Vill inte gör ett enda rehablyft till. Aaaaaldig. Så har det känts i kroppen några dagar nu. Har inte hjälpt att tänka på att jag faktiskt vill bli bra i knäna. Jag har ändå väääägrat. Jag får väll för f***an göra som jag vill?! Vill jag inte så tänker jag minsann inte! Och så har jag vägrat i tre dagar. Kroppen och huvudet vill i n t e. Men, idag tog jag mig ändå till gymmet och rehabbade mig igenom fyrtio minuter med alla övningarna. Trist? Ja. Men inte hälften så jobbig som våndan innan. När motivationen är slut får man ta till disciplinen. Besk är den, den där disciplinen. Men den får jobbet gjort.
 
Imorgon ska jag promenera till jobbet. Får se vad det går på - motivation eller disciplin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0