Treochenhalv härliga timmar

Vädret har varit underbart passade för träning idag! Soligt och glatt men ändå ganska svalt, perfekt för utomhusaktiviteter. Efter att har vart inne i gymmet i ca 45 minuter och tränar upp styrkan i armarna (med bra pump, speciellt i biceps!) hoppade jag upp på cykeln och virrade mig fram till Bromma och Selma. Kan tänka mig att det inte är vidare långt egentligen, men kör man fel både här och där tar det drygt en halvtimme. Vi fikade först kaffe och snörde sen på oss löpardojjorna och begav oss ut på en knappt 7km löptur, dvs. 4 varv runt en liten sjö som låg i närheten. Då var det så varmt att jag kunde springa i linne - premiär för det i år! Vi promenerade hem, jag tackade för mig och virrade hem på cyklen, tog knappt en halv timme då jag hittade aningen bättre hem. Avslutade utedagen med en promenad, strosade längs golfbanan här i Järva tillsammans med min finaste Niklas.

Nu sitter jag vid datorn och läser favoritbloggar och festar till det med vaniljkessela och solen skiner fortfarande utanför fönstret torts att klockan är en bra bit över åtta!



Älska sommar - eller vår eller vad det nu är! x)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0