Balance

Så har jag kommit över ett tre-veckors-prova-på-kort på Balance, fick det av en jobbar kompis, himla bussigt av honom! Jag gillar Balance och har tränat där någon gång tidigare, är snyggt och frächt och om det inte vore för att jag redan hade två gymkort hade jag nog skaffat ett där för länge sen. Igår inledde jag mina tre veckor av testtid, for dit direkt efter gladiatoruttagningen då jag kände att jag hade massa laddning kvar i kroppen som jag var tvungen att göra av med. Blev ett superset axlar bestående av hantelflyes i upprätt position, hantelflyes med lätt framåtlutad possition och avslutade varje superset med axelpressar. Började första flyesen på supersetet hyfsat tungt och gick mot högreps till sista övningen av pressar. Vilade axlarna mellan seten med att köra hantelrod. Sen hoppade jag över till bänkpress, ganska lätt och med lite högre reps mest för att få till tekniken. Avslutade med att göra samma sak, fast benböj. Blev ett lite lagomt pass på ca 45 min totalt.

Idag började jag och min fina Niklas med att ge oss ut på en fyra kilometers runda innan lunch. Superhärligt väder och jag var mycket imponerad över min kille som sprang hela sträckan utan att vilja stanna en enda gång, starkt av någon som bara promenerat på över ett halvår! Starkt! Efter det sparade jag mig hela dagen och förberedde mig för att testa på Balances boxpass, eller kampsportspass som de kallar det, framåt sjusnåret. Jag var laddad. Tajmat in middagen perfekt ett par timmar innan. Jag hade stressat med tvätten för att hinna i tid. Jag var i god tid. Så var det givetvis stängt. Valborg kallas det vist..... Får satsa på morgondagen och istället prova på deras Crosfit pass!



Dessa fick hänga kvar på kroken idag.



Kommentarer
Postat av: Annelise

Åååå... stakkars:( Jag vet av just den där känslan! Blir ju så besviken! Och du som laddat och tajmat så fint med maten och allt!

Jag önskar dig ett toppenpass imorrn istället:):) Det blir nog kul:):):)

2012-05-01 @ 20:59:22
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/
Postat av: Johanna

Oooo, roligt med nytt gym.

2012-05-02 @ 06:50:04
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0