Winner

Jag vann en ny, fin träningsväska på mitt jobb efter att ha vunnit motionstävlingen som på gått i tre månader! Stor och rymlig är den, perfekt att packa både träningskläder, skor och handduk. Tävlingen gick ut på att samla poäng genom att träna, varje halvtimme räknades som ett poäng och för poäng fick man även bidra med en krona till Rädda Barnen. Bra motivation, att komma igång med vardagsmotionen mer regelbundet, funkade på mig i alla fall - gymmandet gör jag ju ändå - men vardagsmotionen har helt klart fått en skjuts framåt! En fin tävling av de kollegor som ordnade den, både för personalens hälsa men även för andra människor.
 
 
 

Winner-winner, Parkerväska!


 
 

Kommentarer
Postat av: Annelise

Grattis:):) Härligt med nya och funktionella och snygga saker:)
Ha en superfin dag och Mittsommar:)

2012-06-21 @ 09:06:39
URL: http://anneliseaf.blogspot.se
Postat av: Johanna

Grattis!!!

2012-06-21 @ 16:04:15
URL: http://inshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0