Rygg och Cykel

Lite tröttmössa idag. Känns som jag cyklat hela dagen, till jobbet i Spånga, till SATS Stadshagen mitt i stan och sen hem igen genom Solna till Ulriksdal. Varit ute på villovägar med andra ord. Har inte cyklat från jobbet till Stadshagen förut, men nu är det gjort och så här i efterhand finns det nog hyfsat snabb väg jag kan välja. Alltid spännande första gången man cyklar en runda, blir alltid extra lång. Både tids och avståndsmässigt. Själva huvudpunkten av dagens träning blev ett fokuserat ryggpass. Går på ett "nytt" träningsupplägg, även om jag kört varje muskelgrupp några gånger på nya programmet, så tycker jag det är lite klurigt att få till allt som det är tänkt när man ska hålla sig till något bestämt. Annars kör jag på tills jag blir trött, eller byter övning så jag blir trött. Nu måste jag se till att allt blir rätt direkt när jag inte kan byta övningar och hålla på och härja som jag vill. Lite lurigt som sagt, men det tar sig! Biceps han jag inte med, ryggpasset tog nästan 70 minuter och sen var jag galet hungrig (när träningen hamnar direkt efter jobbet blir även kvällsmaten uppskjuten) plus att jag var väldigt sugen på att komma hem när klockan började närma sig halv åtta.Så biceps får vänta till en annan dag.

Imorgon ska jag cykla samma väg mellan jobbet och Stadshagen för att boxas med Annelise. Redan taggad! ;)

Kommentarer
Postat av: Annelise

;) Det blev sammantaget mycket träning på dig igår! Hoppas du fick en riktig djup och återhämtande natt med sömn.
Ses snart;)

2012-06-19 @ 08:28:48
URL: http://anneliseaf.blogspot.se
Postat av: Annelise

:) Mycket träning sammantaget på dig igår:) Bra jobbat tjejen!!
Ses snart ;)

2012-06-19 @ 08:34:09
URL: http://anneliseaf.blogspot.se
Postat av: Johanna

Vad är det för spännande nytt träningsprogram som du har?

Svar: Upplägg inför F5 =)
Läs mer

2012-06-19 @ 12:43:30
URL: http://inshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0