Morgonpromenix 70 min

Promenad på 70 minuter avklarad. Hade byltat på mig lite för lite kläder så var tvungen att jogga första kilometern för att få upp värmen. Var ett tag sen som jag gick morgonpromenad nu och jag hade nästan glömt hur gott det är med frukost efter åt! Blev surdegsbröd med tonfisk- och kesellablandning, är mycket godare än det kanske låter! Jag blandar, förutom kesella och tonfisk, i hackad lök, salt, svartpeppar, vitlökspulver och lite cayennpeppar. Blir riktigt mumsit. Idag hade jag dessutom en tonfiskburk med olja vilket gjorde det hela ännu godare! Brukar alltid köpa tonfisken i vatten, men köpte fel. Så kan det gå, smaskig hur som helst. ;)

Frukosten smakar extra bra efter en morgonpromenad!

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

De lät riktigt smarrigt :)Får jag prova någon dag!

2012-01-08 @ 17:29:42
URL: http://matildastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Annelise

Nam-nam; låter supergott!:)

Lång promenad, vad skönt:)

2012-01-08 @ 18:35:09
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0