Döende

Idag mår min kropp som en mycket gamma människa. Jag har ont precis överallt. Härliga träningsvärk! Efter försök till maxning i så gott som alla F5 övningar igår tillsammans med Jenny så är jag inte helt fräsch idag. Men ingen rast ingen ro, idag står det roddintervaller på schemat. Siktar på 10 x 2 minuter till att börja med, 30 sekunders vila. Så får vi se hur det känns om jag kör några till sånna, eller om jag kör 1 minutare efter det. Så ska jag nog ut och leka i lekparken en sväng som avslutning, mycket bra hinderbana där minsann! ;)


Off season-form april 2012.
Bäst gillar jag det bollformade mittenpartiet.


Kommentarer
Postat av: Annelise

Vilken inspirerande dag du hade igår!!

Oh idag höstats förstås in härlig träningsverk;) Fin triceps!!

2012-04-15 @ 17:35:57
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0