Pooootatis <3

Nu är det fyllning vill jag lova! 1,2 kg potatis är det bland annat på dagens meny! "Du behöver inte äta riktigt allt om det är svårt att få ner". Hm. Nja, kan säga att det inte är några större problem. ;) Känner dessutom hur kolhydraterna ger mig livet och humöret tillbaka! Tänk, är det så här pigg och glad jag är egentligen? :D Eller är det kanske tävlingsnerverna som dansar i kroppen? Igår var jag verkligen som en urvriden trasa. Vist, pepp på tävlingen och hyfsat positiv, men ont i huvudet och helt tom i kroppen. Nu är det andra bullar. Eller andra potatisar kanske man ska säga. Slut på saltet är det också föresten.

Nu - mer jobb!


Kommentarer
Postat av: Annelise

Det låter fabelaktig!!!

Heja-Heja!!!:):)

2011-11-30 @ 22:39:00
URL: http://anneliseaf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0