"jävlar vad hårt det har blivit här!"

Citatet kom från min älskade pojkvänn när när han i förbifarten klappade mig på magen. Även om jag vet att det inte är hans favoritform på flickvänns-magar så kunde jag inte låta bli att lysa upp som en sol. Är i och för sig glad att han han gillar en mer "avslappnad" version av mig, för träna tre pass om dagen är sannerligen inget jag planerar att göra för evigt. Men en så sanslöst underbara kommentar att få nu, han om någon borde ju veta, magen är bra hård nu! :))) Även om det klart finns massor kvar till en ultimat tävlingsfysik. Hur som helst har jag aldrig varit så nära som nu! Det kommer gå! Alla miljarders timmar i gymmet, på rullbandet och i skogen har gjort nytta! Bara att köra lika stenhårt hela vägen in i mål så kommer det gå vägen detta. Kan gå. Ska gå!!

Igår var en även positiv dag! Fick för första gången på länge en nöjd reaktion från mätningen och Adelie. Kors i taket! Men får inte slappa till för det, tre pass om dagen träning och mat utan kolisar (med undantag för gröt till frukost och en kacl höjning en gång i veckan) kvarstår hela vägen fram! Även Madde, en av temets coacher, noterade att senaste tidens ökade fokus på bröstträningen gett lite ressultat i form av mer konturer. Nu bara mera öööös!!

Natti :))) 

(det gäller att surfa på för fulla muggar när humörets bergochdalbanekarusell är på en topp!) ;)

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Härligt :-D

2011-11-11 @ 10:31:43
URL: http://emma-lees.blogpsot.com
Postat av: Johanna

Hurra så bra!

2011-11-11 @ 10:50:06
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Petra

Härligt jobbat tjejen! Ha en fin helg fina DU!

2011-11-11 @ 18:50:32
URL: http://petrakardell.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0