Full lördag - Bikiniprovning och dop

Idag har det varit full rulle med massa olika saker - allt förutom träning! Inte så bra att missa pass så här nära tävlingen, får helt enkelt ta två pass imorgon istället! Har ju redan börjat bra med att blanda ihop dagarna för respektive muskelgrupp - skyller på deffhjärna. Skulle kört ben idag men gjorde det igår istället för att jag läste fel på schemat. Klant. Men, men, värre saker har hänt. ;)

Idag började dagen med att träffa Mia på DansDesignStickholm för att sy bikinin. Vi valde att lägga tiden för att mäta, testa och sy upp den så sent som möjligt för att få till bästa möjliga passform. Kroppen ändras ju en del under såna här omständigheter. Den kommer bli grymt snygg, vänta bara! Även Adelie var med för att vara med och komma med bra idéer kring desigen.

Direkt från Vällingby och bikinisyningen studsade jag in i min kära systers bil tillsammans med henne och Liam för att åka ner till Katrineholm och min bästa vän Jennys dotters dop. Allt gick i lås och två minuter i två var jag på plats i kyrkan. Phu. Var jättefint dop och mysig lunch med smörgåstårta efter följt av gräddtårta och kaffe till fika. Jag åt torsk, potatis och räkor. Till efterrätt drack jag hettvatten. Var även hemma hos föräldrarna och vände för en blixtvisit, var även nere och hälsade på min mormor (som bor på andra våningen i villan). Mamma ville gärna att vi alla skulle fika ihop men jag avböjde vänligt att sitta med när de skulle äta nygräddad sockerkaka, jag åt istället min välsaltade torsk och potatis "soppa" på stående fot. Innan jag hunnit peta i mig hela taktiken stod Pinar och hennes lilla bebis i hallen för att hämta mig för en microprommenad innan tåget hem till sthlm skulle gå.

Gud vad man hinner med saker ibland! Dock kom träningen i kläm en aning, men får ta igen det imorgon. Nu sitter jag på tåget hem och funderar på om jag ska äta lite mera torsk eller ta en tupplur. Svårt val.


Kommentarer
Postat av: Annelise

Härligt!!!:):)

2011-11-27 @ 10:36:50
URL: http://anneliseaf.blogspot.se
Postat av: Johanna

Festligt med lite varmt vatten... Kanske nått man ska bjuda på till efterrätt nästa gång man bjuder hem folk på middag. ;)

2011-11-27 @ 12:13:40
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0