Första julklappen!

Nu har jag handlat årets första julklapp! :D Tog en joggingtur/promenad på ca 90 min (hade gått betydligt fortare om jag inte virrat bort mig i skogen) till Kistad Gallerian för att köpa kalium tabletter som ska minska krypningarna i benen som kommit nu i första delen av tömningen. Lär ju inte bli bättre av sig själv nu när tömningen snart drar igång på alvar, så detta var vad Adelie rekomenderade. Hur som helst, att springa runt i ett shopping center i julpyntet får även den mest diciplinerade att känna ett sug i shoppingtarmen. Känner mig inte särskilt diciplinerad när det kommer till shopping - och hamdlar man julklappar till andra måste det ju vara fritt fram! Var en verkligen superfin grej jag fick tag på. Tänkte ta en fin bild på den hit till bloggen, men kom på mig med att det ju inte går för sig - den som ska få den kan ju se! Så jag nöjer mig med att säga att första julklappen är inhanlad. Underbara jul! Jag längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0