BODY-fotografering imorgon!

Imorgon smäller det till ordentligt med fotografering tillsammans med temet för tidningen BODY! Galet grymt!! Tackar teamets otroligt driftiga coatcher för det kommande äventyret! :D

Idag har packade jag ihop all träning innan jobbet - ett joggingpass på rullbandet à 40minuter och även styrka för axlar och mage - för att jag viste att det skulle bli övertid på jobbet två timmar. Kroppen och fram för allt benen har varit ganska trötta så bestämde därför vila nu på kvällen. Kittlar så där härligt i benen på ett sånt sätt som det kan göra under riktigt tunga benpass, fast nu kittlar det hela tiden. Samtidigt som de har lokala delar av träningsvärk. Märklig kombination. Är även galet hungrig/sugen på mat hela tiden, minimeringen av kolhydraterna börjar märkas minst sagt. Märkligt nog orkar jag köra på med träningen utan att vara tröttare än tidigare rent fysiskt, vilket i och för sig är bra.  

Imorgon är jag ledig från jobbet och tänkte klämma in extra mycket lågintensiv cardio innan (och efter?) fotograferingen och även hinna med ett ben pass. Ska även förbi Adelie för att mäta lite fett ;) Men först ska jag ta mig en riktigt god natts sömn och sova ända till kl 07.00 (!) imorgonbitti, kroppen behöver vekligen ladda batterierna nu en sista vända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0