Turkbröllop & Myspysläge

Nu är jag härligt utsträckt som en latmask i soffan. Igår var det turkisk bröllopsfest natten lång! Var en galet rolig fest med magdansmusik som alla dansade till kvällen igenom. Det utan tvekan mest dansanta och fartfyllda bröllopet jag hittills varit på! Sjukt kul! :D Om man brukar säga att man mår som man förtjänar så är soffläge mer än välförtjänt för mig idag! ;) Även om det inte blev vidare mycket alkohol så reagerar min kropp starkt på sömnbrist. Degdag idag. Verkar dessutom ha dragit på mig delar av min käre poljkväns förkylningsbakterier och har därför bland annat svårt att andas genom näsan. Ytterligare skäl till myspysläge. Förhoppningsvis vankas det film till kvällen och funderar även på att duka upp med snacks. Gurkstavar med kesella/fetaostdipp vore inte fel och dessutom lovligt så här i diettider. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0