Sol ute, sol inne....!


Härligt slö morgon idag. Åkte kollektivt hela vägen till jobbet för att göra mina små benhinnor glada. Kommer köra en halvtimme extra spinning ikväll, för någon slags kompensation. Känns som det skulle behövas lite mer, men jag är inte så sugen på att köra riktiga långpass på kvällen efter jobbet. Ett styrkepass eller kondition räcker gott, både och blir lite väl mycket kan jag tycka. Så att få morgon cardion att funka även utan promenixer är ett måste! Har funderat på om jag kanske bara ska promenera varannan dag de kommande två, tre veckorna. Och cykla andra halvan! Men det blir med start i nästa vecka i så fall, måste som sagt laga cykeln först! x) Har även funderat på en spinningcykel att ha hemma... kanske aktuellt först till hösten och regnrusket som kommer med det, men man kan ju börja spana redan nu. ;)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hör dig för bland släkt och vänner... Finns säkert nån som har en cykel ståendes som du kan få låna. Min är till låns. =)

2011-05-18 @ 08:23:23
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Det är en idé, eller så lagar jag bara den jag har ;D

2011-05-18 @ 11:07:40
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0