Sega ben

Igår var ett rikigt uselt pass. Hade noll motivation. Började med utfall med bräda i smithen, hade inte alls tungt men orkade ändå inget kändes det som. Mina ben ligger på en egen planering då mina krånglande knän inte gillar för tunga övningar, jag tycker det är jobbigare med många reps och lättare vikter speciellt när det gäller ben. Det bränner överallt utan att man vet riktigt var efter ett antal reps. Mycket frustrerande. Hur som helst gav jag upp utfallen och flyttade mig till halvliggande benpressen i stället. Det gick bättre, men blev ändå irriterad på de låga vikterna och la på lite extra. Vist kändes det lite i knäna med det var det värt för att få mer kontakt och tryck i resten av benen. Körde 6 set i den och gick sedan vidare och körde lår curl för baksida lår, den gick bra trots allt och jag lyckades till och med höja vikter! Körde även benspark på ganska låg vikt (den övningen tar absolut mest på mina knän) 4 set innan jag bestämde mig och paus med lite spinning.

Sen dök Selma upp och sällskapade, trevligt tyckte jag och tog en promenad på rullbandet bredvid henne några minuter i stället. Var inte direkt så jag längtade tillbaka till mitt benpass så när hon frågade om jag inte skulle vara med på en halvtimmes spinningpass med henne i stället så var jag otroligt lättövertalad. Noll diciplin igår. Var ett bra spinningpass dock.

Risken finns att det blir vila idag då jag skulle behöva klippa mitt tuffsiga hår :o x) Om det blir gym istället hoppas jag dock på betydligt mer fokus än igår! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0