PT-träning!

Ikväll ska jag köra ytterligare ett träningspass med Adeli! Är alltid så fascinerande att de är så otroligt mycket smågrejer som man inte tänker på men som ändå gör att träningen tar så mycket bättre. Är grymt peppad inför kvällens pass! Ska köra med fokus rygg, en muskelgrupp som jag faktiskt tycker har tagit sig en del. Förut fick jag nästan aldrig till kontakten i ryggen, men nu är det annorlunda. Efter att ha kört veckor med låga vikter, många reps och fokuserat ordentligt på tekniken kommer jag nu åt bra mycket bättre. Under de senaste veckorna har jag börjat lassa på vikt igen och förra ryggpasset körde jag tom. med dragremmarna för att kunna köra riktigt tungt! Körde bland annat 60kg i latsdragen, jag var nöjd. Nu vill jag bara att det ska börja synas ordentligt också. x)

Lite pirrig på att veta om det syns någon skillnad på mig också, ikväll ska det bli mätning av diverse kroppsvävnad, inte skjutas upp mer nu! Jag har räknat ut, ingen svår matte iof, att jag har gått upp 3 kg sen jag började med hela den här karusellen i januari. Muskler? Vi hoppas på det. Men ingen aning. Har räknat lite på eventuell matchvikt också och kommit fram till att jag måste ner ca 15kg tills den stora dagen. Är ett par kilo i månaden det, om jag börjar nu vill säga.

Så vill jag se ut när jag blir stor! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det där skulle man inte tacka nej till! =)

Spännande med mätning... Jg tycker sånt är kul! =)

Stark var du i ryggen också!

2011-05-03 @ 12:49:00
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0