PT!

Ikväll blir det PT-träning! Wii...! Kom dock på att gårdagens benträning var lite illa placerad. Hade tänkt köra marklyft, benbress, utfall, bänkpress och annat utan smithen! Med fri stång alltså. Känns mer som det är "på riktigt" plus att jag märkt att det tar bättre. Är så himla trött på min benträning just nu, har inte gått bra på massa veckor och tycker inte att jag lär mig att göra övningarna vidare bra i smithen. Känner mig otroligt svag i benen orkar inget väldigt fort även fast jag kör med lätta vikter och samtidigt som kontakten ändå är dålig. Missnöjd. Provade lite med stående benpress  med fir stång i går, tar på ett helt annat sätt och känner att låren verkligen jobbar! Så även om Adeli tycker att det är bäst om jag kör smithen (vilket jag inte heller vet om hon gör) så vill jag få lite tekniktips på fria vikterna så jag kan variera mig. Vill gärna vet att jag gör hyfsat rätt för att spara mina knän. Som sagt är det var det kanske inte ultimat att köra ben igår, kommer krampa härligt att köra samma muskler idag igen x)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fast kanske ändå bra att prova på så att du är bättre förberedd och ni kan diskutera mer...

2011-05-30 @ 16:07:21
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: SuperSHEro

Kör på fria vikter! P så

Sätt aktiverar du många fler muskler än

Om du kör i smithen!

:)

2011-05-30 @ 21:56:58
URL: http://Supershero.shapemeup.se
Postat av: SuperSHEro

Kör på fria vikter! P så

Sätt aktiverar du många fler muskler än

Om du kör i smithen!

:)

2011-05-30 @ 21:57:35
URL: http://Supershero.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0