och dieteten går bra?

Ja, den gör ju det! Underligt, tror nästan jag äter för mycket. Är inte ens hungrig in för mina huvudmål. I vanliga fall håller jag alltid på att dööö runt halv 12, nu är jag faktiskt bara lite småsugen när klockan närmar sig prick 12. Till kvällsmaten är jag dock oftast hungrig, men det är ingen skillnad mot innan, har alltid en knorrig mage runt halv 6 och då är jag på tunnelbanan och av naturliga orsaker inte helt lämpligt att äta middag. Och även fast jag inte äter vidare mycket till min första kvällsmål så är jag inte jätte hungrig då det är dags för nummer två. Bra men märkligt. Jag som förberett mig för ett inre krig, våldsamt skakat av en ständigt kurrande mage och med en matt trötthet som ett töcken över vardagen! Men icke, känner mig till och med piggare än vanligt! Ska det vara så här? Eller kommer det att vända snart....? Hallå kroppen, är du med i matchen?

Den som lever får se....  ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är nog precis så där det ska vara! =)

2011-05-09 @ 13:24:19
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0