Mera sol!

Idag är det ännu mera sol, ska ta en liten tur till stranden strax. Har ilande träningsvärk i baksida lår, vader och bröst idag, bra kvitto på gårdagens presstation. Ganska smidigt att inte köra både fram och baksida ben i samma pass, då man slipper totalt förlamade ben (av träningsvärk) dagen efter. Idag kan jag t.ex. försöka använda framsida ben så mycket som möjligt för att slippa träningsvärken ;P Tyvärr har jag återigen fått ont även i min lilla hals. Inte bra alls, tror jag tog i lite mer än jag borde ha gjort igår, men man blir ju så peppad när man tränar ihop med någon mer! Hade tänkt åka in till gymmet även idag, men får skippa det och hoppas halsen slutar göra ont så fort som möjligt i stället. Idag, lördag och allt, kan det även hända att det slinker ner en lite glass efter solandet. Håller ju på att lägga ner konceptet ätardag, som allt för ofta blir äta-mesta-möjliga-på-en-dag. Satsar på att försöka köra på hyfsat som vanligt dessa "fridagar", men ändå unna mig något litet.

Nu, mot stranden! x)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Shit pommes frites vilken hunk jag ser läsa i bakgrunden! ;)

2011-07-30 @ 18:08:00
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Annelise

Höres ut som du jobbat väldig bra på passet!!

Hoppas du är bra i halsen idag så att du kan fortsätta träna järnet:)

2011-07-31 @ 17:40:46
URL: http://anneliseaf.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0