uhu-u...

... imorn blir det fettmätning och påhejjning av PT. Förstår fortfarande inte varför vi inte fukuserar på att mäta muskler. Muskelmätning tycker jag verkar skoj. Fettmätning får mig smått illa till mods. Ska be henne om en muskelmätning i stället! :D Jag är så smart x)

Får se vad som kan tänkas hända mer, ska antagligen petas lite i teknik och vinklar här och där. Nyttigt! Känns som det med stor sannolikhet kan vara ganska många detaljer som fallit ur mitt minne sedan sist.







<-- Så här snygg kan man vara när man färgar håret.

Ska man bli blond o fin
Då får man lägga av ett flin x)

(dålig humor man får så här dags ;) )



Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha :-D världens coolaste ögon!!!

Du är duktig du som kämpar med träningen!!! Kram på dig kusin!

2011-02-28 @ 21:41:16
Postat av: Johanna

woohooo. Väntar med spänning på resultatet!

2011-03-01 @ 13:26:40
Postat av: emma s

Malin: Ja, jag försöker jobba på :D Kul att du är inne här o läser ibland :D



Johanna: Resultat är på väg! x)

2011-03-02 @ 16:52:08
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0