Luciapokalen i bilder


En fantastisk helg! Vill gärna tacka alla som gjorde tävlingssatsningen och tävlingshelgen till den speciella resa den har varit! Tack Adelie för all coaching, upplägg och för all extra tid du lagt på mig! Tack Team Purefitness - Madde och Minette för eran caoching, värdefulla tips och inte minst allt slit med att få till min possering! Och tack alla teamkompisar, speciellt Johanna, för en härlig stämning och stöd längs vägen. Tack till Dcore för sponsring av snygga kläder och fotografering. Tack till Olimp och Sportkost för mycket bra kosttillskott. Tack till Mia på DansDesignStockholm som sytt snyggaste bikinsarna! Och slutligen tack till min pojkvän som stått ut med mig och hållit humöret uppe på hemmaplan, min familj, syster, mormor och alla kompisar som funnits där! Nu låter den här tacktexten lite som om jag tror jag vunnit en Oscar... och det är precis så det känns! Jag har tagit mig igenom det här maratonloppet och allt stöd längs vägen har varit guld värt! :D


Kommentarer
Postat av: Em

Snygga bilder! Fina emma!

2011-12-06 @ 20:18:02
URL: http://Www.emliscious.blogspot.se
Postat av: Johanna

Bra att man kunde hjälpa till... Stämning behövs alltid! XD Himla bra jobbat av dig. Jag tycker du såg grym ut på scenen!

2011-12-06 @ 22:08:38
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Annie

Bra jobbat och vilka fina bilder! :)

2011-12-06 @ 22:58:27
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0