Granen står så grön o grann i stugan

Igår klädde vi vår första gemensamma gran här hemma. Finns det något som sprider mer julstämning än en julgran? Den tindrar, barrar och doftar! Det där sista vet jag i och för sig inte helt säkert då jag fortfarande är ganska täppt. Men jag vet att den doftar, det räcker gott. :) I kväll är det julbord med jobbet, perfekt för att komma i ännu mer julstämning. Och julform. Börjar likna en lite julgris. Den bruna färgen är borta och jag är åter ljust skär i hyn och jag börjar åter bli mjuk och gosig om magen. Får bli något att ta tag i januari. Nu blir det först julbord ikväll och imorgon tror jag bestämt att jag är frisk nog för gymmet, blir ett överkroppspass tänkte jag! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Myspys!

2011-12-19 @ 18:03:44
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Petra

Här är en till julegris ;)

Men det fixar vi i januari :)



Kram

2011-12-20 @ 07:48:14
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0