Boxpass down

Så där ja! Har man dödat ett par mittsar idag. Bankat på dem rejält med både knytnävar och sparkar. Det är ett så sanslöst roligt sätt att träna! Nästan så jag bli sugen på att sajna upp mig för MMA eller något till våren. Kanske, kanske. La även in 30 min styrka innan boxpasset. Blev överkropp med lite extra chins och dips och så mycket axlar. Gött. Även om det är grymt kul med mittsar så får man inte alls samma brännande kontakt med varje muskel. Man blir trött - eller snarare utmattad i kroppen - men den där fokuserade känslan på varje muskel uteblir. Inte så konstigt kanske, hela kroppen jobbar ju tillsammans på ett helt annat sätt. Kommer på mig själv att det ju är just därför styrketräningen är så bra och rolig på sitt sätt. Både styrkan och boxen gick bra, boxen kunde dock vart lite tyngre eller i alla fall längre för min del. 55 min är lite kort när man ska klämma in uppvärmning och streching på den tiden med. Men jag fick ändå till ett lagom pass tack vare styrkan där i början. :) Lite besviken på chinsen dock, lyckades bara klämma dit 5 stycken på raken idag, jämfört med 8 som är rekordet. Men, men, man kan inte peka varje dag.

Imorgon bitti ska vi åka tidigt till Flen med jobbet och hälsa på dem som jobbar på vårt kontor där, så kommer flytta på morgon löpningen till kvällen istället. Nu ska jag duscha lite...! :)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du dina fotografier så fina? :-)

2011-12-13 @ 08:17:01
Postat av: Emma s

Oh, tack! Kul att du tycker det :) jag använder Photoshop om jag bloggar från datorn och olika photoappar om jag bloggar från iPhonen. Har just hittat appen "Camera+" en riktigt bra app som i princip gör allt jobb av sig själv, bara att välja vilken style man vill ha :)

2011-12-13 @ 18:38:20
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0