Dagen efter massage och träning

Jag hade ju en strålande idé om att massage skulle förhindra träningsvärk, kan konstatera om jag hade fel tack vare den empiriska data som visade dig idag. Fast jag känner ändå ytterst subjektivt att den thaimassagen där massösen bokstavligt talat promenerade på min rygg och tryckte på varenda nerv i kroppen ändå var mycket hälsosam. Inget mjukismasserande där inte! Jag är så otroligt tjitlig så försökte koncentra mig på att slappna av, krävs mer övning på det där känner jag. Ska försöka få in mera massage, kanske en gång i månaden om ekonomin tillåter. Thaimassagen är bra även ur den snyvinkeln, kostar ca hälften av vanlig massage...!

Kommentarer
Postat av: browneyedgirl

Jag spänner mig under massage =) Helt fel jag vet, men ibland gör det riktigt ont, men jag lär mig, kanske....kram ha en skön fredag

2011-08-26 @ 06:14:49
URL: http://blogg.mama.nu/browneyedgirl
Postat av: Annelise

Hahahaha... då är du tjitlig! Fast jag är ockdå det. Jag har gjort Thi-massage en gång i Thailand för många år sen. Och jag tyckte det var dels riktigt komisk så jag behövde koncentrera mig för att ligga stilk och inte rulka ihop mig i gap-skratt.... dessutom drog hon i aääa 10 Tårna... det var helt kris för jag är ju tjitlig och detdär var ju ass-jobbigt dessutom!!!! Drar i tårna!!!! Skitt assa!! Men hon kumde inte engelska så det var bars att härda ut så att säga! Aldrig igen!!! ;):)

2011-08-26 @ 09:09:18
URL: http://anneliseaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0