Burinsar och intervaller

Har nu testat mina burnprodukter i en halv dag ;) Kan inte helt otroligt inte medge att jag märkt någon större skillnad, men inbillar mig att jag inte var riktigt lika hungrig framåt lunch som jag brukar vara då Diet Fuel mättar aningen bättre än vanligt proteinpulver. Dock ytterst osäkert, då jag bara testat en dag! Men alltid roligt att för söka utvärdera saker men testar, så lika bra att göra det så snart man kan. Petade även i mig en Ripped Fuel tablett i samband med frukosten i morse. Står att man ska ta 1-2 om dagen så tänkte börja med en och se vad som händer, kan jag alltid lägga på en till sen om det känns som det behövs.

Ikväll har jag för avsikt att satsa på intervall träning och även en smula styrka för benen. Tänkte testa mina nya dojor inne på rullbandet och passa på att köra kortare intervaller, gärna med lite lutning. Kanske 40-20 sekundersintervaller eller kanske 60-40, får se vad det kan landa på. Kommer sen krama ur det sista med några utfall och andra bra basövnignar.




Kommentarer
Postat av: Annelise

Kul med nya grejer. Ha det så kul under intervallen:):):)

2011-08-22 @ 19:33:17
URL: http://anneliseaf.blogspot.com
Postat av: emma s

Hehe, tack, det gick helt okej faktiskt :)

2011-08-22 @ 22:50:01
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0