Våga vägas eller inte vägas?

Våga vägas så klart! Har låtit bli det med flit nu ett bra tag, har inte velat hänga upp mig på siffror och skapa oro kring dessa. Jag ska bli större och vågen kommer gå upp. Punkt. Men nu har jag gått upp på alla möjliga sätt, tror säkert att min muskelmassa ökat (plus i kanten) men är annat som kommit till också och som måste smygas bort. Nu kommer jag därför medvetet bli en sifferfreak, som kommer jämföra och göra siffrorna mindre och mindre. Det är dags nu, hoppas på snabb nedgång nu i början tack vare godis/sötsaks-förbud (sätts dock ur funktion på lördagar), balanserad mat och morgon promenader. Men först... måste jag väga mig och få reda på min startvikt! :o


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohooo, väntar med spänning... Tänk på att varje vägning därefter bara blit roligare och roligare! :)

2011-04-05 @ 14:12:31
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0