Smärta och nya rekord

Smärtan (dvs. trningsvärk :P) sitter i nacke, mage och rygg. Gött. Rekordet sitter i två klarade chins! :D PB, of all times! :D Helt sjukt att jag bara på några veckor fixar det!! Eller... hm.. det otroliga består väll egentligen i att jag gymmat i flera år utan att klara en enda. Fast kanske inte är så konstigt heller, har inte direkt varit huvudmålet med min träning. Men nu! Krig mot rekord lappen som hänger på badrumsdörren!! Waaaaar! Niklas agerar hare i detta race mot tyngdlagen. Går fixade han fyra chins, den lilla skojjaren... x)

Idag blir det hemfärd för mig och Herrviss (sammanfogning av hundens alla namn: Herr Hund + Elvis = Herr Vis = Herrviss. Kär hund har många namn.). Ska hålla lite agilitykurs med Tossa och Selma ikv. Träning uteblir därför idag, men 5km promenerande ska nog ändå får ihop.

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis får man passa på att säga då! :-)

Vad är nya målet 4 st innan september månads slut?

2010-09-01 @ 13:11:55
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Johanna

Wooohooo! Svinbra ju!

2010-09-01 @ 13:12:04
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0