Går ut hårt!

Måndag. Emma ska bli fit. Denna veckan är det på ALVAR. Som alla andra måndagar... Helg ångest över utebliven träning plus för mycket av den goda maten tvingar fram städat leverne. Så som det alltid är på helgerna. Denna helg har jag även klämt in en spritförgiftning på lokal med obligatorisk huvudvärk dagen efter och dessutom födelsadagsfirande av mormor med tårtor och änu mera god mat. En rolig helg. En bra helg på många sätt och vis. Och ännu en icke-fitness-helg.  

Så, måndagen till ära har jag promenerat 7km och planerat in en 5km springrunda med jenny till kvällen. Tycker ändå det är fantastikt hur peppad man kan vara var evig måndag. Nyttighetstankar som i bästa fall varar fram till fredagkvällen, och i sämsta fall som ebbar ut redan på onsdag förmiddag. I alla fall, veckan som kommer är aningen ostrukturerad med resor fram och tillbaka till Gbg, Sthlm och Vås med avslutning i Piteå på söndagen, där i mellan ska den mesta tiden tillbringas i K-holm. I träningsväg har jag ändå tänkt att hinna med 2-3 löptillfällen och ett gymbesök. I överigt ska jag söka jobb i mängder. Börjar nu!

Träna hårt...! ;)     


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag misstänker att det är du som ska köra Charlotts brorsas bil upp? XD När är du i Göteborg? Jag kommer hem på fredag morgon. DD hoppas

2010-09-13 @ 15:42:33
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Emelie

Piiiiiite?! Va ska du göra där? Hälsa från mig! <3

2010-09-13 @ 19:47:28
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0