Dödade armar

Det var inte meningen att klämma till dem så hårt... eller jo det var det väll :D fick till ett sjukt bra axel- och tricepspass igår! Var tänkt att jag skulle med Thomas och Martin och provträna på Actic uppe vid Kristiansborg. Men så bidde det icke. Var ombyggnad på gång så öppettiderna var ändrade och vi fick snopet vända vid dörren. Att vänta med träningen var inget alternativ, var på otroligt peppat träningshumör, tog cykeln ner till Oxbackens "tjejgym" i stället. Litet gym med begränsade möjligheter men o andra sidan är det minimalt med folk som tränar där, verri nice. Hade heeela gymmet för mig själv igår. Super soft. x)

Fick hur som hälst sanslöst utpumpade armar, med bra kontakt i nästan alla övningar. Blandade vikter och körde olika sett där jag varvade med vikter där jag orkade mellan 12 och 3 reps per sett. La jag på lite droppsett i slutet. Blev grymt, det blev så där så att det tillslut inte änns gick att lyfta de superlätta vikterna. "Kittlade" i armarna värre än vanligt, var t.ex. tvunget att släppa ut ett litet fnissanfall när jag skulle ta på mig jackan i omklädningsrummet. Var ett litet projekt att få armarna att röra sig i en annan riktning än rakt längs sidorna. Bra pass, slut i armarna och nu morgonen efter känner jag redan hur träningsvärken tränger sig på. Jag är supernöjd, att dessutom var första passet efter sommaren känns bara ännu bättre. Om det börjar så här så bådar det minst sagt gott inför höstens träning! :D

<-- Morgonformen!










Kommentarer
Postat av: Johanna

nice, mycket nice...Komme rbli en grym träningshöst!

(snyggt hår också)

2010-09-06 @ 13:16:49
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Tack! xD Jupp, ska det bli! DD Får dock lyfta skrot på varsitt håll denna hösten.. lite trist :|

2010-09-06 @ 13:23:44
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0