Mittiveckan

Igår var det sängen för hela slanten. Vaknade mitt i natten och fick säga hej till maginfluensa á la all inclusive. Hej, hej toaletten i alla möjliga vinklar. Nej, men usch, så får man inte säga, men så var det! Hade även feber som såg till att kroppstemperaturen åkte bergochdalbana. Totalt slut hela dagen, sov mest hela tiden (förutom då jag var tvungen att vara vaken nog för att infinna mig på bekvämlighetsinrättningen) var nästan för trött för att kolla mailen. Men bara nästan, hade min nya, fina iPhone en armslängd från sängen, så kunde klara av att kolla mailen ett par gånger i alla fall. Men det var ändå knappt. Framåt kvällskvisten tog jag mig iväg hela långa vägen ut till soffan och kollade lite TV. Dagens bedrift.      

Idag var dagens bedrift att åka till Sthlm på arbetsintervju! Tänkte att jag inte skulle vara frisk nog först, men när jag vaknade på morgonen var jag pigg som en liten nötskrika. Efter dusch och speed-packing var jag dock väldans trött och nästan golvad. Fick sitta på en stol när jag torkade håret, men kändes som det var så dags och ändra sig då. Intervjun gick bra i alla fall, ryckte upp mig och såg piggelin ut hela tiden där. Nu är det bara o hålla tummarna. Imorgon är en ny intervju på g, ska även försöka springa lite framåt kvällskvisten om jag är pigg nog. Ska nog gå bra. x)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy avd tråkigt att va sjuk. Misstänker att jag är på väg att bli det också. fyyyyy!

skojsigt med Iphone. Jag ska investera i en så fort jag får ett jobb hade jag tänkt...

2010-10-07 @ 11:18:36
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0