Ute

Vart ett härligt, härligt promenadväder idag! Blev en runda på 10 km, fram och tillbaka till Erikslund. Mina benhinnor var lite trassliga idag, kunde gå i bra fart första fyra kilometrarna men sen började jag känna av dem, så var tvungen att slå av på takten. Konstigt det där springa 9km är inga problem men promenera halva den sträckan funkar sällan. Men, men, bara att knata på lite längre tid i stället. :) Väl framme på Erikslund passade jag på att handla en innerkruka till min lilla kaktus som har växt ur sin tiny-mini kruka. Hittade även två snygga (och billiga) blockljus som fick åka med hem i väskan!

Tidigare idag var jag på gymmet och körde armar, triceps och biceps. Gick himla bra faktiskt med bra kontakt och lagom vikter där jag kunde köra mellan 8 och 15 reps per set. Körde 4 set på alla övningar, tre övningar på biceps och tre övningar på triceps. Bra jobbat. *Klappar mig själv på axeln* x)

Slutligen så kan dagens träning sammanfattas i drygt 12km promenad (promenaden plus de två km fram och tillbaka till gymmet) och ett bra styrkepass. Gött! Nu ska jag leka lite hemmafru och laga lite mat lagom till Niklas kommer hem från jobbet..! x)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är ju ett heltidsjobb att vara hemmafru! =)

Flitigt tränat också.

2010-10-22 @ 08:59:28
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0