tjuvstartat...

Tjuvstartade träningsveckan redan idag. Var riktigt sugen och passar dessutom min vecka bättre. Mitt upplägg ser ut som följande:

dag 1 : Ben - Mage
dag 2: Bröst - Triceps
dag 3: Vila
dag 4: Rygg - Biceps
dag 5: Axlar
dag 6: Vila
dag 7: Promenad + valfritt (styrka eller kondition)

Med start nu på söndagen ger tid att göra annat på tisdag och fredag. Passar bra då jag bokat in fika på tisdag och allmänt tycker fredagar ska vara lediga. På helgerna tränar jag därimot gärna! Har jag ju hela dagen fri från annat, passar perfekt med träning.

Dagens pass gick ok. Aningen dålig kontakt i benen, hade lite ont i knäna och tror att det påverkade. Blir lite försiktig och vill inte belasta benen till max när jag känner av knäna. Gick hyfsat i alla fall. Mage gick bra därimot! Sved på bra både i övre och undre delen av magmusklarna. Gillar när det tar i de undre, känns svårare så man känner sig mer nöjd när man lyckas med det! Får vara lite kreativ i vilka övningar man kör bara. :)

Idag har mina gamla sambosar Johanna och Adela varit här och julmyst! Superkul att träffas alla tre igen! Om än bara för ett par timmar. Vi åt varma mackor, fikade pepparkaks ballerina och eldade advendsljus! Mycket nice. Om två helger blir det till att umgås mera, ska nämligen ner till Gbg och spana in Lucia festvalen tillsammans med Johanna och hennes bror. Blir extra kul att kolla på nu med siktet inställt på Lcsia2011. Ohoo, killar lite i magen när jag tänker på det :D

Nu blir det parlamentat med mitt gos till sambo. Mera adventsmyyys med andra ord! ;)

Tomtepynt! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0