Grymt pass med grymma gymmare

Nu har vi haft vår lilla bloggsammankomst på gymmet, Emelie, Johanna och jag. Vi satsade på ett benpass och blandade träningen med en massa snicksnackande också. Var riktigt roligt att träna med Emelie då man fick en del nya idéer och infallsvinklar på träningen. Fram för allt benböj kommer jag prova köra lite annorlunda ett tag nu framöver. Emelie gick grymt djupt i böjen. Jag själv brukar tycka att en ca nittio grader är en lämplig vinkel att börja resa sig upp igen vid. Men Emelie körde på tills knäna inte gick att böja mer. Imponerade. Provade själv ett par gånger (med minimal vikt på stången) och kände att det faktiskt tog mer i hela benen och framför allt i rumpan. Ju mer det tar desto bättre, eller hur? Så blir mer av det i fortsättningen! Tyckte i övrigt att det var otroligt skönt att får gymma för första gången på nästan fem dagar, känner mig sjukt peppad på mera träning. Kan ju inte bli annat än bra när man gymmar med trevligt sällskap! (vilket jag förstås alltid har turen att göra när Johanna är med ;) ) Mage tänkte jag att jag skulle köra imorgon, om jag inte har för mycket att ändra på i uppsatsen. Ska i så fall köra samma grymma pass som förra gången. Nästan så jag fortfarande har lite träningsvärks känningar sedan förra gången. Griiimi! Nästa vecka kommer vi köra ett provpass på Emelies gym, Life! Ska bli skoj.

Nu ska hoppa ner i badkaret och lägga mitt hår i blöt. Råkade ha i lite röd "tonings-inpackning" eller vad det heter i håret igår. Använde det förut när jag var riktigt rödhårig och det fungerade superbra. Nu när jag har mer kopparrött med blonda slingor blev det dock inte alls lika förtjusande resultat. Håret blev bitvis rosa, bitvis oförändrat (dvs flammigt) och det sedan tidigare blonda slingorna blev knallröda, samma nyans som CocaColas etiketter ungefär. :| Tänkte därför lägga mig i badet och försöka glöta bort det värsta...

Nu, mot badkaret!

 

Ett starkt gäng. Dock inte särskillt viga.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevligt pass må jag säga :) Vi får ta och bestäma dag när ni är klar med allt vad skolan heter. :) Ta det lungt och dunkna inte i badkaret ;)

2010-05-20 @ 20:33:33
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Johanna

We rule!

2010-05-21 @ 11:50:52
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0