vilande....

... är segpropp idag med. Två icketränade dagar på raken. Tänkte promenera men vädret är otrevligt. Skulle gått fram och tillbaks till Erikslund idag, men fick som av en händelse skjuts av min allra bästa morbror och en av kusinerna. Sen var det snålblåst och för tunna jeans på både mig och pojkvännen, så blev bussen hem. Skulle köpt skor men hittade inga. Helt lottlöst blev det jag dock inte. Hittade "Fluff" på burk! Sjukt egentligen, vad bra grejer dom hittar på nu för tiden. Är lite konfunderad över vad det egentligen är i den, stod att det var socker, äggvita, stäkelse och vaniljsocker men enligt näringsdeklarationen var endast 5% kolhydrater i. Inget annat. Hm... sockrad luft på burk? Skitsamma, långt ifrån nyttig är den med all säkerhet, därför ack så god! Har köpt den vänstra och planerar att ev korsa den med kakao.

Imorgon blir det gym direkt efter skolan. Måste skapa en struktur som förhindrar att slöheten och snålblåsten håller mig hemma. Saknar det från Gbg, där eliminerar motivatrionscrew och knappt 40 m till gymmet alla argument att stanna hemma och pilla navelludd. Med kläderna i väska finns ingen chans att smita...!! Woho, jag är så smart. XD

 

Så långt ifrån proteinpulver man kan komma. x)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra att du har upptäckt det resten av männskligheten visste sen årtioenden tillbaka! ;) Syftar på burkarna alltså...

om du vill ha motiovation är det bara att ringa... Jag har ju tydligen för mycket! dock kan jag inte hjälpa till med motivation till uppsatsskrivande, jobbsökande och andra väsentliga saker i livet... min movivation och förmåga att sprida motivation sträcker sig endast till träning och inget annat! Jo, okej då... träning OCH att äta onyttiga grejer... dessa har jag motivation till 1000 till XD

2010-03-04 @ 21:34:40
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Emma

Awhme....! Varför har ingen sagt ngt under alla dessa år?!? :O

2010-03-04 @ 22:03:41
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0