Lurerierna fungerade!

Färdigpackad väska med till skolan fungerade utmärkt. Blev ett bra pass med lite springning på löpande bandet, styrka för axlar och triceps. Nice. Träffade även lite bekant folk från nyårsfesterier är i Vås. Också nice. Fick även med mig tre par reaskor med mig hem från stan. Mycket nice! :D

Ska köra lite av samma taktik idag. Först skolan och pluggerier (ja, tyvärr, nödvändigt med lördagsplugg denna veckan) sen väntar skridskor  i väskan för att bli använda på Rocklunda! Vad blir det för träning? Lår? Rumpa? Förhoppningsvis får jag träningsvärk så jag märker var. Annars finns risken att det bara blir blåmärken.... Ska försöka hålla mig på benen dock x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0