Löv, löv, löv aj hav löv!!!!


Mina små älsklingar kom till mig igår efter att jag och Johanna tagit en tripp till Löplabbet. I flera år har jag i egenskap av fattig student drömt om dyra skor som noggrant skulle vara utprovade efter just mina fötter och mitt sätt att springa. Här är de äntligen! Fick presentkort på dem av min kära mamma och pappa i födelsedags present när jag fyllde i januari ♥ Väntade med att hämta och prova ut dem förens våren kommit till Gbg, vill ju ha så färska skor som möjligt när det är springdags! :)

Idag ska dom invigas, tjohoooo!




























































Pure passion....!

Kommentarer
Postat av: Örjestad

Lycka till med skorna.

2010-03-26 @ 19:30:30
URL: http://borjestad.blogg.se/
Postat av: emma

Å, tack, tack

2010-03-27 @ 11:06:37
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Örjestad

Om ja hade din mail så skulle jag kunna komma med tips!

2010-03-27 @ 12:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0