Linslusar

Nu har det gått ett par dagar sen jag skrev sist. Har under dessa dagar både hunnit inviga mina nya springskor ♥ och slagit ihjäl några mitsar tillsammans med Johanna. Skorna var helt underbara och  det hade lätt känns som om jag svävade fram på små moln om det inte varit för att den taskiga konditionen gjort sig påmind på ett påträngande sätt främst genom att framkalla andningssvårigheter. 4 km i makligt tempo blev det i alla fall, jobbigt men gav sug efter mera spring! Slåssträningen denna gången sammanfattas i ett gäng bilder. Håll till godo ;)

Jag och Johanna leker proffsboxare framför kameran och känner oss allmänt balla x)
Johannas John fick också vara med på ett hörn, det högra till o med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0