Formen tillbax

Idag var första gången på ett par veckor som jag faktiskt orkade något. Höjde till och med på några övningar. Var ben på schemat, en energi krävande muskelgrupp som lätt bli skakis efter ett litet tag, men inte idag. Kände mig stark och kunde pressa på bra samtidigt som kontakten fans där. Även fast jag var lite sovtrött i sinnet  (försvann ju en hel timme sovtid i natt!) och jag har känt för att sova hela dagen så var detta det bästa passet på mycket länge! Nog tjatat om det, bra var det kort och gott. Misstänker att det har att göra med mitt ändrade dietupplägg, har duttat med små portioner Kesella hit o dit under dagen de två senaste veckorna (för att det tydligen ska vara bra för muskelbibehållning, energi nivåer mm). Man blir aldrig mätt ju! Går dåligt att träna konstant småhungrig. Igår började jag med att i stället köra tre "stora" mål per dag. Plus eventuellt en liten proteindrink här och där. Funkar mycket bättre, blir mätt och glad. Och även stark tydligen. :) Gött ju x)

Imorgon bär det av till Västerås igen! Inget gym kort där längre, så blir till att utnyttja löpskorna till max >)

Strong legs of today!

Kommentarer
Postat av: Vas

Hehe, om ändå kesellan var ensam om att ha dem där magiska krafterna ;D

2010-03-28 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0