Sol och springning!

Strålande sol idag igen. Ska se till att sola och bli ytterligare lite rödare än jag redan är. ;) Ska även försöka mig på lite springning i den gassande solen. Egentligen gillar jag inte o springa när det är varmt. Tror att det har o göra med att jag svettas så lite, värmen liksom stannar i kroppen och jag blir inte av med den. I alla fall har jag kommit till den storartade insikten att det faktiskt är just så som det är på sommaren. Varmt. När det inte regnar alltså. Springer för övrigt med glädje när det regnar. Är som att det trillar ner extra vattenavkylning på mig vilket är välkommet då mitt eget kylsystem som sagt inte fungerar riktigt som det ska. Men ska prova springa i värmen idag och se hur det går. Niklas och Punnar hakar på, så kommer få lite extra drag hjälp, vilket kan vara extra behövligt om jag skulle drabbas av sol sting :P Ska dessutom springa i skogen där det är mestadels skugga.

Hoppas verkligen på att det funkar o skirnga i värmen, är mer eller mindre en nödvändighet att det funkar om jag ska kunna nå mitt löpmål i sommar.

Ha det gott i solen idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0