Packat & klart

Har varit en vilande dag. Igår, efter grillningen, blev det lite mera vin än planerat och vi hamnade på Styrbord-Babord där vi partade loss tills stället stängde och vi blev utkörda. Brukar ju vanligtvis inte vara det bästa för att få en förkylning på bättringsvägen, men är faktiskt mycket bättre idag! Mycket mindre snuvig och nästan inget kli i ögonen, woho! Dock killar det en massa i halsen och jag hostar desto mer. Höll mig därför av säkerhets skäl borta från gymmet idag med. Det innebär att det inte bli mer gymmerier på ett bra tag. Hej då hobbyn. Nääääää, så är det ju inte. Ska springa en massa i sommar, är laddad! Funderar även på att skaffa ett månadskort på gymmet som ligger där jag ska sommarjobba. Hur som häls kommer sommaren bjuda på mer fritid än jag är van vid. Ska bli skönt att kunna softa, men är även väldigt sugen på att  få tid att  plocka fram penslar och skissblock för första gången på länge! Fick extra sug när jag i flyttpackningens tecken städade ur garderoben och hittade en del halvfärdiga projekt och tavlor som jag inte rört på säkert mer än ett år.

 

Sommar, sommar på almanackan där. Säg mig vad på min agenda i sommar är.

 

 

Undangömd, halvfärdig inspiration.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyyyygg! (man kan alltid packa upp)

2010-06-18 @ 18:53:31
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: MiniZillen

imponerande

2010-06-20 @ 11:09:05
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0