Vinterlandet Västerås

Nu är jag på plats hos min Niklas och snön i Västerås. Har redan hunnit ha det supermysigt...! Är skönt att dessutom veta att jag kommer att vara här en liten längre stund denna gången, förhoppningsvis i alla fall. "Min" undersöknings organisation till uppsatsen verkar trilskas lite, men jag hoppas på att klia dom lite lagom på magen och tjata i lagom dos för att få rätsida på det hela.

Idag har det blivit vila. Har blivit ett par kortare promenader hit och dit, sånt som är så skönt med mindre städer man kan gå, längre är det inte! Måste väll säga att jag misstänker att inte lika plankbara lokaltrafiken har sin del i det hela också... att bara hoppa på en förbi åkande spårvagn eller buss är lite svårt när man måste gå på i fösta dörren och chauffören faktiskt tittar om man har biljett eller inte. Extra svårt med spårvagn förresten. Imorgon är det dags att börja skapa lite träningsrutiner, funderar på simning som sagt. Är lite meckigt med hur man ska lägga upp det. Finns två badhus här i Vås, verkar som dock som man får välja mellan skumma öppettider eller långt att ta sig. Hm... tror det lutar åt att gå lite längre och kunna bestämma själv när man ska träna. Man blir ju lite bortskämd med tider efter allt gymmande. :)

Nu är det semla och pojkvänsmysande på ingång....! Fettisdag idag jue!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0