Luft och musik på Njoy

Idag var det första passet på Njoy här i Vås! Även om jag varit här förut så blev jag häpen över all luft och space i lokalen! Det var nästan så att man fick extra motion när man skulle ta sig mellan stationerna, mellan friavikterna och löpbanden var det lååångt. Lite skillnad på SATS där hemma där dom tryckt in mesta möjliga antal träningsredskap på minsta möjliga yta! Totalt är väll kanske antalet grejer samma, men man ser helt klart att hyran per kvadratmeter är högre i Gbg. ;)

Musiken poppade dom på bra på Njoy oxå, gillar det, man ska kunna låta lite när man tar i utan att folk vänder sig om och försynt frågar om man har ont någonstans. Hög musik är bra musik! 

Träningen isig blev axlar och bröst, bra pass. Känns allmänt som att prestationen på passen överlag har gått upp! Antagligen har väll Vip-x en del med saken att göra men hoppas och tror att det också beror på en bättre mental inställning samt bättre rytm! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror faktiskt de har minst dubbelt upp med grejer på Njoy jämfört med Sats... Kan komma på åtminstonde två, ibland tre, maskiner som är samma men olika märke eller dyl. som en på Sats... och ÄNDÅ känns det luftigt! Ja, det är ju så att man saknar det ibland närman måste pressa sig mellan både personer och maskiner och viktplattor /från en som tränade mellan 17-19 idag.

2010-02-18 @ 20:57:07
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Maria

Kör hårt! Du får träna för mig också. Själv är det knubbsälsstadie och jag rullar ur soffan och sängen här hemma...

2010-02-18 @ 22:06:39
Postat av: Emma

haha, ja, jag ska simma lite knubbsälssim för dig syster yster! :D Lycka till sål med magen :)

2010-02-18 @ 22:37:57
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0