kicked some ass

Jag kom. Jag slogs. Jag blev trött. Jag slogs lite till. Jag gick. 

Om jag var lite yngre skulle jag döpt det här inlägget till "jag hjärta karate" med stora bokstäver, dock har jag vuxit upp och nöjer mig med SJUKT KUL ATT KICKA ASS!! x) Min kodition lyste inte fullt så mycket med sin frånvaro som jag hade väntat mig. Även om det brände bra i halsen och musklerna ville vika sig ett par gånger så lyckades jag studsa mig igenom passet med hyfsad energi. Jag gillar!! x)  

Imorn blir det mera! Mittspass kl 14.30, en och en halv timmes sparring. Jag är på!


Grrrrrr....! (favorit i repris)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Woohooo! självklart! Alltid!!! det stora partandet är dock imorgon, ikväll är det bara uppvärmning med HKN på Peacock!

Slåss för mig så partar jag för dig! XD

2010-02-26 @ 19:44:45
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0