Verkligheten runt knuten

Eller kanske är det inte verkligheten som väntar runt knuten, utan snarare vardagen. Och jag längtar faktiskt...

Längtar efter att inte ha samma jeans sextontimmar om dygnet i tre veckor i sträck.
Längtar efter att få ha högklackat på mig och mer smink än bara maskara och rouge.
Längtar efter att kunna sova på normala tider.
Längtar efter att sova bredvid min varma och trygga Niklas.
Längtar efter att kunna och orka träna flera gånger i veckan.
Längtar efter att kunna duscha när jag vill.
Längtar efter att kunna sträckkolla på tv alldeles för länge innan jag ska sova.
Längtar efter att kunna äta bra och normal mat som inte är friterad eller smakar choklad.

Med andra ord längtar jag efter den vackert gråskimrande vardagen.

Två arbetsdagar kvar.
Bring it on!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Woohoooo! Bara att köra på!

2010-08-17 @ 11:44:42
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0