Tråkdag...

...skulle tränat BJJ idag var det tänkt. Men efter diverse mailande fram och tillbaka med klubben och ytterst icke-uppdaterad hemsida vet jag fortfarande inte vilken tid det börjar. Dessutom har jag inga träningsbrallor som jag kan visa mig i. (har lånat Niklas badbrallor när jag varit ute och sprungit.) Sen regnar det till och från oxå... Känns som en typisk slappardag. Slapp, slapp. Har massa spring i benen, men vill inte bli regnad på. Stannar inne idag. Får bli långpromenad och styrketräning i hemmet imorgon i stället.

Har i alla fall varit på stan och handlat en liten badrums hylla att ha mitt smink i. Sökt två stycken jobb har jag också hunnit med. Så nu sitter jag och väntar på att bli uppringd eller headhuntad. :P Förövrigt är jag en segboll som mest är sugen på att spana film just nu. Eller starta ett företag eller något. Hur svårt kan det var? Jag pallar inte vänta på att ngn ska få ar**et ur vagnen och anställa mig. En reklam byrå kanske? Återuppliva familjeföretaget Sandoreklam? Eller bara fylla ut hemsidan www.sandfjord.com med mera möjligheter? Vad kan det kosta egentligen? Om man ska ha det online behövs ju mest arbete. Hemsida är ju billigt och bra. Hm. Eller en restaurang. Som man fixar franchaising på sen. Slipper man jobba överhuvudtaget. Gött. Inte billigt att starta dock. Osmidigt också, kostar en massa även om man inte får kunder. Jobba efter beställning ska man göra. Eller vara mellanhand o bara ta pengarna. Hm... Ja, ja, vi får se hur det bli. Ska ge headhunt-folket lite mera tid. Sen får vi se vad som händer.

Imorgon blir det Katrineholm och hålla agilitykurs tillsammans med Tossa! Superskoj ska det bli! Drar ut lite tidigare och tränar våra egna yrväder innan kursen. Ska även se om det går att få tillbaka min dator som är inlämnad på lagning innan jag åker iväg. Hoppas, hoppas.

Nu, soffan here I come!

Det mest livsnödvändiga har nu en egen plats på badrumsväggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0