Vila, väx... och plugga.

Ingen träning idag, blir till och hålla sig hemma framför datorn och uppsatsen. Är mitt behov av panikplugg som håller mig hemma men passar samtidigt ganska bra med det opålitliga busväder som Gbg bjuder på idag (riktigt aprilväder med både snö, strålande sol och regn på samma dag) plus att jag inte mår helt hundra i halsen efter gårdagens SATS-springning. Var ganska kallt ute, ingen fara när man sprang, men vi stannade ett par gånger för att samla ihop folk och då hann kroppstemperaturen sjunka lite väl fort i den friska Göteborgs brisen.

Är en segboll idag, man känner sig som ett riktigt sunk när man hasar runt i mysbrallor och sitter framför datorn hela dagen. Känns inte som det är någon vits med att ens försöka piffa till sig, all aktivitet läggs på att plugga eller på att samla energi till att göra det... inget spill på onödiga grejer som smink och matchande outfit. Som tur är vet jag att det är fler som blir så här när det är högar med plugg att göra, andra halvan av motivations crewet till exempel. Vet i och för sig inte hur mycket motivation vi smittar varandra med just nu... Får ta tag i träningen imorgon igen när empiridelen på uppsatsen är klar och inlämnad. Nu, återgång till Microsoft Word...

Träna ni som kan!
/ Mysbrallan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tala för dig själv du! Själv är jag så himla fashionabel här inne i datastolen... Haute couture all the way! XD

2010-04-22 @ 11:50:04
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Ha ha ha x)

2010-04-22 @ 12:08:26
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0