Sol ute, mörkt inne

Hela dagen har jag suttit inne framför min dataskärm i mörker och knapprat in långa rader med empiri till min uppsats. Ska träffa handledaren imorgon så var tvungen att lämna in något av vis relevans innan klockan tre på eftermiddagen. Känner mig nästan lite nervös nu... undrar vad hon säger? Tänk om allt är totalt fail och all text är helt oanvändbar? Ne, så illa är det aldrig. Nästan. Rimligtvis är det absolut värsta skulle kunna hända vore om jag fattat hela teorin fel eller att hon blir besviken på att jag har för lite eller för oarbetad text, och det kan jag leva med. Har ju hela tre veckor på mig att göra om och göra rätt i så fall. Haha. Peace of cake. Plätt lätt att skriva en hel master uppsats på tre veckor... M-m. :P Men det är ju bara i absoluta katastrofläge det blir aktuellt. Förhoppningsvis är hon nöjd i stort och bara petar i texten och vill kommentera och ge tips lite här och där. Så blir det. Det håller vi tummarna för. Nu ska ska jag sluta prata skola och skriva en snutt om träningen i stället. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0