Rokad

Kom till min glädje hastigt och lustigt över en sista minuten biljett till Katrineholm. Verkade ett tag som vulkanutbrott och inställd flygtrafik fick hela Sveriges befolkning att åka tåg och där med gjorde det smått omöjligt, men så kom SJ in extra tåg. Vad glad och förvånad jag blev över denna handlingskraft från SJ. Idag ska vi vidare till Sthlm där det är bebissafari som gäller, syster har ju alldeles precis fått en liten knodd, klart man måste upp och titta på underverket!

I alla fall gjorde dessa plötsliga planer att jag ändrade om lite på träningsschemat. Blev biceps och mage igår i stället för backlöpning, är ju lättare att springa än gymma när man är hemifrån (eller så blir det bil hela dagen och vila idag igen, hoppas vi hinner hem i tid för en lite spring runda). Biceps och mage gick bra igår, körde lite färre övningar men med 4 set på varje. Blev körde lite medel vikter för att kunna fokusera på kontakt och teknik, tycker att det behövs då och då. Vikterna blev 10 kg på bicepscurlsen med hantlar, 19,5 kg på bicepscurlsen med skivstång och sen en övning till som jag inte vet vad den heter. Mage körde jag först två mördarfavoriter à la 4 sett styck och sen körde ett gäng vanliga sittups. Var lite svår med kontakten på en av mördarövningarna, brukar brännas bra i nedre delen av magen, men inte igår. Svider dock lagom skönt med träningsvärk nu idag verkade göra resultat i alla fall. :)

Nu ska vi hoppa in i bilen mot Sthlm, via Vås för att hämta upp Niklas, alla i familjen måste ju få vara med på att se nya bebben. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0