April, april... hihihi.. x)

Hihihi... idag har jag spelat världens roligaste första-april-spratt med mina två roomys >) Jag fick dem att tro att de igår skulle ha lämnat in ett 20 sidor långt utkasts på sin master uppsats till lärare (ska egentligen inte vara inne förens i maj). Läraren gick till och med på att skicka mailet till dem för att göra det mera trovärdigt! Hihihi. Och jag sms:ade till nästan alla i klassen för så de skulle kunna spela med och skämtet förbli vattentätt. Både Adela och Johanna gick på det! x) Hade tänkt att vänta till eftermiddagen med att avslöja det lilla skämtet, men tre minuter över tolv fick jag mail av läraren där han skrev "Det är nog dags att avslöja april april. ;-)" då dom hade hunnit skicka panikmail till han där de lovade att lämna in något användbart innan kvällen. Så jag fick ringa o avslöja sprattet. >) Adelas reaktion var obetalbar "Va? Vadå april? Tror du läraren skojar med oss? Va? Du! Ne, skämtar du att du skämtar nu eller?" följt av total tystnad.... Sen, efter många långa sekunder, kom ett långt hysteriska garv. Jag var helnöjd, första april hade fått sitt obligatoriska lureri. Hihi.

Både Adela och Johanna är nog de bästa att göra sånt här bus på, de har helt förståelse för den typen av humor. x) (Ska berätta någon dag om när dom lurade mig om att de var på fest på Hssingen. Fast dom egentligen satt hemma i mysbrallor och tryckte bakom en dörr (i över en timme), bara för att kunna hoppa fram och skrämma livet ur mig när jag kom hem. )

I morgon åker jag och Niklas till Katrineholm och firar Jesus.

Glad påsk på er!


Kommentarer
Postat av: emliscious

hahahahahaha så vansinnigt kul!!! hahahahaha!!!!

2010-04-01 @ 22:40:38
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Vas

Haha fy fan vad bra!

2010-04-01 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0