Ute och cylkar

Just i detta nu är jag på min cykel på väg till jobbet. (Tackar för att det finns möjlighet att tidsinställa inläggen, hade varit jobbigt att stanna och skriva på vägen.) I sann nyårs-löftes-anda har jag i helgen dammat av min gamla cykel, fixat punkteringen och köpt nya lysen. Totalt är det sexton kilometer fram och tillbaka. En perfekt sträcka. På kartan ser det ut att vara mycket rakt fram på cykelvägar inne i bostadsområden så tippar på att det inte kommer ta mycket längre tid än att ta bilen effektiv tid. Blir det en naturlig liten morgoncardio varje dag! Och även kvällskardio givetvis. Har på mig mina tjocka och sköna termobrallor över jeansen nu när det är kallt, bara att slita av sig väl på plats på jobbet. Smidigare kan det inte bli. 


Cykling under andra förhållanden i somras. Lite varmare,
annan cykel (Niklas) och till ett annat jobb.

 


Kommentarer
Postat av: Annelise

Tuffing!:):)

2012-01-09 @ 12:53:11
URL: http://anneliseaf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0